25 09 2023

ریاست دانشکده صنعت و معدن قروه از شروع کلاسها و اسکان کل دانشجویان در خوابگاه های این دانشکده خبر دادند.

اسکان دانشجویان و شروع کلاس های درسی نیمسال تحصیلی جدید

دکتر محسن رمضانی ریاست دانشکده صنعت و معدن قروه با تبریک آغاز نیمسال تحصیلی جدید و آرزوی موفقیت برای همه دانشجویان این مرز و بوم، از شروع کلاسهای درس، اسکان کل دانشجویان و آغاز بکار سلف دانشکده جهت ارائه غذا از روز دوشنبه سوم مهرماه 1402 خبر دادند. ایشان همچنین به بیان اقدامات انجام شده در رابطه با اجاره، بازسازی، نظافت و تعمیرات خوابگاه ها پرداختند.

دکتر محسن رمضانی از اجاره یک باب ساختمان با کاربری خوابگاه برای اسکان آقایان خبر دادند که با تعمیرات صورت گرفته و تجهیزات اضافه شده محل مناسب تری برای دانشجویان خوابگاهی این دانشکده فراهم آمده است. ایشان افزودند که با همکاری کلیه عوامل دانشکده در شهریور ماه سال جاری اقداماتی از قبیل نظافت، رفع مشکل شبکه فاضلاب، رفع عیوب سیستم برق، اصلاح سیستم لوله کشی آب، لکه گیری،  تعویض شیرآلات و تجهیز انجام شده است.

ریاست دانشکده صنعت و معدن قروه همچنین از افزایش تعداد اتاق ها، عایق کاری و افزودن چند سرویس بهداشتی و حمام در خوابگاه خواهران خبر دادند. ایشان افزودند در 2 مرحله نیز تهیه و توزیع غذای دانشجویان این دانشکده به مناقصه گذاشته شد که با با همکاری حوزه اداری و حقوقی دانشگاه کردستان بهترین گزینه بعنوان برنده این مناقصه اعلام شد که کار خود را از روز دوشنبه سوم مهر ماه آغاز نمودند. ایشان در پایان با اعلام در نظر گرفتن برنامه های علمی و فرهنگی متنوع برای رشد و تعالی دانشجویان، ابراز امیدواری کردند که در سال تحصیلی جاری این دانشکده با حرکت در راستای تکمیل و تجهیز هر چه بیشتر بتواند گامی به سوی پیشرفت کشور عزیزمان ایران بردارد.