26 09 2024

طی مراسمی از تلاش‌های حجت‌الاسلام و المسلمین عباسعلی فرهنگیان تقدیر و حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب حاتمی به‌عنوان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کردستان معرفی شد.

مسئول جدید نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های استان معرفی شد

بە گزارش روابط عمومی دانشگاه کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین حاتمی در این مراسم که با حضور مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه محترم است و جایگاه و کارکرد دانشگاه رساندن دانشجو به قله علم و دانش بوده و دانشگاه منشأ همه تحولات است. اگر دانشگاه نقش خود را به درستی ایفا کند، تحول اساسی در جامعه ایجاد می‌شود.

مسئول جدید نهاد رهبری در دانشگاه کردستان، دفتر نهاد رهبری در دانشگاه را نهاد مرجعی برای توسعه اخلاق جامعه ذکر و بیان کرد: این نهاد با سه بعد هدایت، حمایت و نظارت برای حفظ و ارتقاء شأن و منزلت دانشگاه و دانشجو تلاش خواهد کرد.

حجت‌الاسلام حاتمی، با اشاره به اینکه دانشجویان ولی نعمتان دانشگاه هستند، بیان کرد: دانشجویان برای رساندن جامعه به سر منزل مقصود رسالت خطیری بر دوش دارند.

وی ضمن ابراز خرسندی از توفیق خدمت در استان فرهنگی کردستان و خدمت در کنار مردم این دیار عنوان کرد: تک تک دانشجویان فرزندان من هستند و همه مردم شریف کردستان را برادر خودم می‌دانم و با خیرخواهی و محبت هر چه تمام‌تر عاشقانه به همه خدمت خواهم کرد.

حجت‌الاسلام فرهنگیان، مسئول سابق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کردستان با اشاره به حساسیت این مسئولیت گفت: باید با اشرافیت به مسائل نظام و تلاش در حفظ سرمایه‌های اصلی دانشگاه حرکت کرد و از تصمیم‌های احساسی پرهیز نمود.