30 09 2024

نماینده ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به شهادت سید حسن نصرالله توسط رژیم صهیونیستی، گفت: عزت همچنان از آن مسلمانان و جبهه مقاومت است.

عزت همچنان ازآن مقاومت و مسلمانان است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کردستان، حجت‌الاسلام طاها توکلی امروز دوشنبه در مراسم بزرگداشت شهدای مقاوت که در مسجد پیامبر اعظم دانشگاه کردستان برگزار شد، به پیام رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران در پی شهادت سید حسن نصرالله اشاره و اظهار کرد: مجاهد کبیر، عالم فاضل، مدیر سیاسی، ولایتمداری و پرچمداری جبهه مقاومت از جمله شاخصه‌هایی است که از سوی ایشان به این شهید والا مقام نسبت داده شده است.

وی افزود: شهید سید حسن نصرالله همه وجودش را در ولایتمداری جستجو می‌کرد و همین موجب رسیدن وی به این هویت و برجسته شدن در جهان اسلام شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان عنوان کرد: گرچه همه در پی شهادت این شخصیت والا مقام سوگواریم اما افتخار و عزت همچنان از آن مقاومت و اسلام است، ما به حق خود قائلیم و به متابعت از دین اسلام، عزت از آن ماست.

وی تصریح کرد: هیچ قدرتی نمی‌تواند مقاومت را از بین ببرد و کسانی که در این راه مجاهدت می‌کنند، پیروز یا شهید، به سعادت رسیده و سربلند هستند.

حجت الاسلام توکلی با اشاره به محکوم کردن این جنایت توسط مجامع جهانی، بیان کرد: بر اساس نویدهای امام راحل و رهبر انقلاب، آینده ازآن مقاومت و مسلمانان است.

وی ابراز امیدواری کرد که گام‌های آینده استوارتر از گذشته برداشته شود و خاطرنشان کرد: هدف دشمن استفاده از همه ظرفیت‌ها برای تغییر در باور و اندیشه نسل جدید دارد و ما با شناخت این جنگ ترکیبی که در بستر فضای مجازی شکل گرفته، باید در برابر توطئه‌های دشمن آگاه و هوشیار باشیم.