30 09 2024

به همت هیات ورزش‌های دانشگاهی استان کردستان و با همکاری فدراسیون آمادگی جسمانی، دوره مربیگری آمادگی جسمانی با حضور ۶۵ دانشجوی دانشگاه کردستان برگزار شد.

دوره مربیگری آمادگی جسمانی با تخفیف ویژه برای دانشجویان دانشگاه کردستان برگزار شد

دکتر نوید یزدانی در مصاحبه با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه کردستان اظهار داشت: به همت هیات ورزش‌های دانشگاهی استان کردستان و با همکاری فدراسیون آمادگی جسمانی، دوره مربیگری آمادگی جسمانی با حضور ۶۵ دانشجوی دانشگاه کردستان برگزار شد. این دوره که از تاریخ ۱ تا ۷ مهر ماه برگزار گردید، با تخفیف ۵۰ درصدی برای دانشجویان همراه بود.

مدیر دوره مربیگری آمادگی جسمانی تصریح کرد:  این دوره به درخواست دانشجویان و با حمایت هیات ورزش‌های دانشگاهی استان کردستان برگزار شده است. 
وی گفت: این دوره با اخذ مجوز مستقیم از فدراسیون آمادگی جسمانی و بر اساس تفاهم‌نامه مابین دو فدراسیون، با تخفیف ۵۰ درصدی برای دانشجویان دانشگاه کردستان برگزار گردید.
دکتر یزدانی ضمن تشکر از همکاری فدراسیون آمادگی جسمانی و دکتر مظفر علی شائی، دبیر این فدراسیون، تاکید کرد که دوره مذکور با حضور ۳۵ دانشجوی خانم و ۳۰ دانشجوی آقا به‌صورت مجزا برگزار شده است و شرکت‌کنندگان در پایان دوره، مورد ارزشیابی تئوری و عملی قرار گرفتند و نتایج آن‌ها به زودی در سایت فدراسیون آمادگی جسمانی منتشر خواهد شد.

وی همچنین خبر از اخذ مجوز برگزاری دوره‌های دیگر مربیگری و سمینارهای دانش‌افزایی در سایر رشته‌ها دادند و ابراز امیدواری کردند که همکاری دانشگاه کردستان و هیات ورزش‌های دانشگاهی استان در این زمینه ادامه یابد.