26 11 2023

اظهار نظر مسئولین بسیج دانشجویی دانشکده صنعت و معدن قروه پیرامون مسائل اساسی کشور

حضور مسئولین پایگاه بسیج دانشجویی دانشکده صنعت و معدن در نشست سراسری مسئولین بسیج دانشجویی کشور

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و سالروز تاسیس بسیج دانشجویی به فرمان بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) در سومین روز آذر ماه ۱۴۰۲ نشست سراسری مسئولین بسیج دانشجویی کشور به منظور بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل اساسی کشور با حضور مسئولین پایگاه بسیج دانشجویی دانشکده صنعت و معدن قروه برگزار شد. در این نشست مسئولین بسیج دانشجویی دانشکده صنعت و معدن قروه با دکتر محمد قنادی معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی سازمان انرژی اتمی ایران دیدار و درباره آینده صنعت انرژی کشور گفتگو کردند.

در این نشست که با شعار «پیشگامان رهایی» در خانه دانشجو برگزار شد دکتر محمد قنادی به بیان نقش مهم مهندسی انرژی در سازمان انرژی اتمی و لزوم بکارگیری فارغ التحصیلان مهندسی انرژی در سازمان انرژی اتمی، نیروگاه های اتمی تولید برق و نیروگاه های آب شیرین کن که در سال های آینده در کشور احداث خواهد شد پرداختند. در ادامه این نشست نیز مقرر شد که با هماهنگی دکتر محمد قنادی برنامه ریزی بازدید دانشجویان دانشکده از حوزه انرژی سازمان انرژی اتمی انجام شود.

در پایان نشست سراسری مسئولین بسیج دانشجویی، مسئولین بسیج دانشجویی دانشکده صنعت و معدن قروه دیدارهایی با وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری جناب آقای دکتر زلفی گل و معاون اول رئیس جمهور جناب آقای دکتر محمد مخبر انجام دادند که بر نقش دانشجو در صنعت و بدنه دولت و نگاه وسیع تر دولت به شهرستان قروه و دانشکده صنعت و معدن این شهر با پتانسیل که دانشجویان با ذکاوت و تلاشگری نیز در آن مشغول تحصیل هستند تاکید شد که با قول های مساعد این مسئولین دست اندر کار همراه بود.