25 02 2023

بازدید استاندار کردستان از دانشکده صنعت و معدن قروه

روز پنجشنبه مورخ ۴ اسفند ۱۴۰۱ استاندار کردستان در بازدیدی از دانشکده صنعت و معدن در جریان کم و کیف راه اندازی این دانشکده و برنامه‌های آتی دانشگاه کردستان برای این دانشکده قرار گرفتند. در این بازدید جناب آقای دکتر زارعی کوشا دیدار و گفتگوی صمیمی با دانشجویان این دانشکده داشتند.

در ابتدای این گفتگو آقای دکتر محسن رمضانی ریاست دانشکده ضمن معرفی ساختمان دانشکده که دارای زیر بنایی به مساحت ۵۲۰۰ متر مربع است، به بیان اقدامات صورت گرفته برای راه اندازی این دانشکده و ارائه خدمات اموزشی و رفاهی به دانشجویان پرداختند.

سپس آقای دکتر حامد قادرزاده‌، سرپرست دانشگاه کردستان، ضمن اشاره به برنامه‌های دانشگاه کردستان برای توسعه این دانشکده با توجه به پتانسیل های معدنی و صنعتی این منطقه به بیان مشکلات و موانع پیشرو پرداختند.

در ادامه جناب آقای دکتر زارعی کوشا ضمن ابراز خوشحالی از راه اندازی این دانشکده و حضور ۹۰ درصدی دانشجویان غیر بومی ساکن خوابگاه در شهرستان قروه و این دانشکده، دوره کارشناسی را فرصتی مغتنم برای رشد توانایی‌ فعالیت حرفه‌ای افراد در راستای اشتغال دانستند و از ایشان خواستند که از شرایط فراهم آمده به نحو احسن استفاده نمایند. ایشان در ادامه ضمن گفتگو و دیدار چهره به چهره با دانشجویان ایشان را افرادی فرهیخته، آینده نگر و آینده ساز خطاب کردند و اعلام نمودند که استانداری کردستان در راستای رفع نواقص دانشکده اعم از محوطه و تجهیز ازمایشگاه‌های در کنار دانشگاه کردستان خواهد بود.