12 03 2024

تجلیل از دانشجویان برتر سال ۱۴۰۲ دانشکده صنعت و معدن قروه

برگزاری مراسم تجلیل از دانشجویان برتر علمی و فرهنگی سال ۱۴۰۲ دانشکده صنعت و معدن قروه

مراسم تجلیل از دانشجویان برتر علمی و فرهنگی دانشکده صنعت و معدن قروه روز دوشنبه 21 اسفند 1402 با حضور مهمانان و اساتید گرانقدر در دانشکده صنعت و معدن قروه برگزار شد.
در ابتدای مراسم دکتر محسن رمضانی ریاست دانشکده صنعت و معدن قروه ضمن عرض خوشامد و خیرمقدم خدمت دانشجویان و مهمانان، فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و سال ۱۴۰۳ را تبریک عرض نمودند و همچنین روز مهندس و روز جوان را هم گرامی داشتند. ایشان در ادامه به بیان خلاصه ای از فعالیت های دانشکده در 2 سال اخیر از جمله افزایش امکانات آموزشی و رفاهی و بهبود شرایط خوابگاه های دانشجویی پرداختند. همچنین ایشان این موارد را ناکافی دانسته و پتانسیل‌های منطقه و دانشگاه را بیش از این برشمردند که باید با تدبیر و برنامه ریزی حساب شده بالفعل گردد.
در ادامه تعدادی از دانشجویان به نمایندگی از اعضای انجمن صنعت انرژی با عرض خیر مقدم خدمت مسئولین محترم، اساتید ارجمند، مهمانان و دانشجویان گرامی فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را تبریک عرض نموده و به بیان مشکلات و در خواست های خود در قالب نثر و شعر طنز پرداختند.
در بخش دیگری از مراسم چند تن از مهمانان از جمله جناب آقای حیدری، مسئول دفتر محترم امام جمعه شهرستان قروه و جناب آقای مهندس خداویسی از اساتید دانشگاه کردستان و مهندسان و کارآفرینان شهرستان قروه ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع دانشجویان دانشکده صنعت و معدن قروه و عرض تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و سال نو به بیان سخنانی درباره روز مهندس و آینده نگری پرداختند.
در ادامه مراسم جناب آقای دکتر محمد رسول شیخی زاده از مدرسان دانشگاه کردستان و منتخب مردم شریف شهرستان قروه و دهگلان برای حضور در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فرارسیدن ماه مبارک رمضان را به دانشجویان و مهمانان تبریک عرض نمودند و برای دانشجویان در سال جدید آرزوی موفقیت و تندرستی کردند. ایشان در ادامه اشاره کردند، با توجه به اینکه ایران جزو کشورهای در حال توسعه است بحث شاخص های توسعه نیروی انسانی به عنوان یک شاخص محوری است.
ایشان همچنین فرمودند نیروی انسانی زمانی می تواند در بحث توسعه موفق باشد که یک هم افزایی و همراهی و تعامل خوبی بین نخبگان جامعه برقرار باشد، یعنی نخبگان تجربی که در جامعه داریم با نخبگان فکری که در محیط های دانشگاهی وجود دارند برای اینکه جامعه را به یک توسعه عقلانی برسانند باید یک همراهی، ارتباط و همفکری خوبی داشته باشند.
دکترمحمد رسول شیخی زاده در ادامه سخنان خود به بیان موقعیت مناسب و پتانسیل های بالای شهرستان‌های قروه و دهگلان پرداختند و فرمودند با توجه به این پتانسیل ها دانشکده صنعت و معدن قروه توانایی رشد و پیشرفت بالایی دارد. ایشان ابراز امیدواری کردند برای اینکه در آینده به شاخص و محور اصلی توسعه در منطقه برسیم باید دانشکده صنعت و معدن قروه به لحاظ رشته ای و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری توسعه و ارتقا پیدا کند.
در بخش پایانی مراسم نیز پس از اجرای چند قطعه موسیقی توسط گروه متشکل از هنرمندان نونهال شهرستان قروه از دانشجویان برتر علمی و فرهنگی دانشکده تجلیل شد.