16 10 2023

آیین استقبال از دانشجویان نوورود دانشکده صنعت و معدن قروه در روز یکشنبه 23 مهر ماه برگزار شد.

آیین استقبال از دانشجویان نوورود دانشکده صنعت و معدن قروه

در ابتدا دکتر محسن رمضانی ریاست محترم دانشکده صنعت و معدن قروه ضمن عرض خوش آمد گویی به دانشجویان نوورود‌، درباره اهمیت جدی گرفتن آینده و فارغ التحصیلی با دست پر مطالب را ارائه کردند. همچنین ایشان اظهار امیدواری نمودند که دانشجویان بتوانند آینده خوبی را برای خود و جامعه رقم بزنند و بخشی از بار مسئولیت اجتماعی که بر دوش دارند را ایفا نمایند. دکتر رمضانی با اشاره به اینکه کلید واژه مهمی که باید در میان مردم و دانشجویان جا بیفتد، مفید بودن برای مردم و جامعه است دانشجويان نوورود را به حرکت به این سو تشويق نمودند که نتیجه آن را آینده خوبی برای خود و جامعه دانستند.

در ادامه دکتر رمضانی با بیان اهمیت نهاد خانواده و جدا شدن دانشجویان از این نهاد و مشکلاتی که دانشجویان با آن مواجه خواهند شد، اظهار داشتند که عوامل اجرایی دانشکده صنعت و معدن قروه و دانشگاه کردستان از این مشکلات غافل نیستند و هنواره در کنار دانشجویان خواهتد بود تا پس از فارغ التحصیلی با آمادگی و علم کسب شده مسئولانه در جهت رفع مشکلات جامعه اقدام کنند و عنصر مفیدی برای اجتماع باشند. ایشان در پایان از دانشجویان خواستند که با صرف واژه توانستن حداکثر تلاش و کوشش را در راستای آماده کردن خود برای حل مشکلات مختلف کشور بعنوان یک متخصص متعهد انجام دهند.

در ادامه این برنامه جناب آقای دکتر خجسته از اساتید گروه مهندسی انرژی دانشکده به بیان اهمیت رشته مهندسی انرژی و سیاست گذاری در جهت مدیریت مصرف انرژی و حفظ محیط زیست پرداختند.

پس از ایشان نیز سرکار خانم مهندس صحرائی از اساتید گروه مهندسی صنایع با ذکر این نکته که وظیفه مهندسان صنایع ارتقای سطح بهره وری در مدیریت منابع انسانی و تکنولوژی است به آماده شدن دانشجویان برای صنایعی که به شدت به آنها نیاز دارند توصیه نمودند.
در ادامه این برنامه گروه موسیقی شهر قروه به اجرای برنامه‌هایی پرداختند و در پایان نیز با اهدای هدایایی به رسم یادبود، رسما دوره کارشناسی دانشجویان نوورود دانشکده صنعت و معدن قروه آغاز شد.