11 10 2023

دیدار صمیمی جناب حجت الاسلام و المسلمین فرهنگیان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کردستان با دانشجویان دانشکده صنعت و معدن قروه

دیدار حجت الاسلام و المسلمین فرهنگیان با دانشجویان دانشکده

روز سه شنبه مورخ 18 مهر ماه 1402 دیدار صمیمی جناب حجت الاسلام و المسلمین فرهنگیان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کردستان با دانشجویان دانشکده صنعت و معدن قروه برگزار شد که در این دیدار دانشجویان به بیان مشکلات و درخواست های خود پرداختند.

در این جلسه جناب حجت الاسلام و المسلمین فرهنگیان فرمودند: خرسندیم که دانشجویان می توانند با آسودگی خاطر مشکلات و نظرات خود را با ما و مسئولین دانشگاه در میان بگذراند و ما از بیان این مشکلات و نظرات استقبال می‌کنیم؛ زیرا بیان این مشکلات باعث پیشرفت دانشکده و دانشگاه کردستان می‌شود. طی این دیدار دانشجویان مشکلات و درخواست های خود را صمیمانه مطرح نمودند که از مهم‌ترین آنها تامین تجهیزات خوابگاه، آماده سازی محوطه دانشکده، راه اندازی آزمایشگاه های تخصصی و رفع نیازهای آموزشی بود.

در ادامه این دیدار دکتر محسن رمضانی ریاست دانشکده صنعت و معدن قروه ضمن تشکر و قدردانی از حجت الاسلام و المسلمین فرهنگیان بابت حضورشان در این جلسه  به بیان کارها و فعالیت‌های انجام شده در یک سال گذشته پرداختند و با صحه گذاشتن بر موارد اشاره شده توسط دانشجویان گرامی، از همراهی و همدلی ایشان در یک سال گذشته تقدیر و تشکر کردند.

در پایان حاج آقا فرهنگیان اشاره نمودند که متعهدانه‌ مطالب بیان شده توسط دانشجویان را در جلسات دانشگاه مطرح کرده و پیگیر مطالبات و خواسته‌های دانشجویان خواهند بود.