01 10 2024

در روز سه شنبه مورخ ۱۰ مهر ۱۴۰۳ نشستی در دانشکده صنعت و معدن قروه با حضور روسای این دانشکده و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قروه، برخی از اساتید دانشگاه کردستان و کارشناسان اداره‌ صمت با موضوع بررسی موانع توسعه و ضرورت آشنایی مدیران واحدهای تولیدی با الفبای توسعه برگزار گردید.

برگزاری نشست بررسی موانع رشد و توسعه صنایع خرد و متوسط شهرستان قروه

روز سه شنبه مورخ ۱۰ مهر ۱۴۰۳ دکتر محسن رمضانی به همراه دکتر محمود شهرخی از اساتید گروه مهندسی صنایع دانشگاه کردستان میزبان ریاست محترم اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قروه و همکاران ایشان بودند که در این نشست در مورد موانع توسعه واحدهای خرد و متوسط این شهرستان به تبادل نظر صورت گرفت.

در این دیدار ضمن مرور واحدهای مختلف تولیدی شهرستان قروه و نیازمندی‌های اولیه در راستای توسعه، ارائه آموزش های لازم به مدیران و دست اندرکاران این واحدها به عنوان گام و لازم برای گسترش تفکر توسعه‌ای عنوان شد. سپس ایشان درباره موانع و مشکلات فعلی این واحدها به بحث و گفتگو پرداختند که در نتیجه آن نقاط مشترک مهمی فی ما بین حوزه اجرا و تحقیق و آموزش شناسایی شدند.

این نشست در راستای اهداف کارگروه توسعه اقتصادی از اولین همایش منطقه‌ای «آینده چگونه است» برگزار گردید که خروجی این نشست در کنار سایر موارد تعیین شده در کارگروه توسعه اقتصادی همایش «آینده چگونه است» در قالب طرح هایی با همکاری دانشجویان و اساتید دانشکده صنعت و معدن قروه و اداره صمت شهرستان قروه به اجرا درخواهند آمد.