10 10 2023

برگزاری اولین نشست انجمن های علمی دانشجویی دانشکده صنعت و معدن قروه با ریاست دانشکده در روز دوشنبه مورخ 1402/7/17

اولین نشست انجمن های علمی دانشجویی دانشکده صنعت و معدن قروه

روز دوشنبه مورخ 1402/7/17 اولین نشست انجمن های علمی دانشجویی دانشکده صنعت و معدن قروه با ریاست دانشکده برگزار شد. انجمن های علمی مهندسی صنایع و مهندسی انرژی که اعضای آن ها در شهریور ماه سال جاری طی انتخاباتی الکترونیک انتخاب شدند روز گذشته به صورت رسمی فعالیت خود را آغار کرده و به ارائه برنامه های خود در راستای پیشرفت سطح علمی و فرهنگی دانشکده پرداختند.

ریاست دانشکده صنعت و معدن قروه نیز در این دیدار ضمن آرزوی موفقیت برای اعضای برگزیده در دور اول فعالیت انجمن های علمی دانشجویی این دانشکده به بیان راهکارهای نیل به اهداف انجمن ها پرداختند. ایشان افزودند که جمع آوری و نگارش متون علمی در قالب مجلات دانشجویی و رسیدگی به مشکلات فنی موجود در صنایع و معدن از جمله مهم ترین وظایفی است که بر عهده انجمن های دانشجویی است. ایشان در ادامه برگزاری همایش ها و برنامه های علمی و پرداختن به ارائه راهکار برای حل مشکلات فنی مورد اشاره در مجلات و همچنین بازدیدهای علمی از صنایع و معادن را از موارد مهم بعدی که باید توسط انجمن ها مد نظر قرار گیرند دانستند.

در پایان این جلسه اعضای انجمن ها ضمن تشکر از حمایت هایی که از سوی دانشکده و دانشگاه کردستان از ایشان شده است به بیان نیازمندی ها و برنامه های عملیاتی خود پرداختند که بسیاری از این موارد با اجماع جمعی مواجه شد و برنامه ریزی اولیه برای اجرایی شدن آن ها نیز صورت گرفت.